söndag 4 november 2007

Nyförvärv

Idag har Jacques fått sitt nya fina Lichtenauersvärd, och lyckan var självklart stor. Jag var också glad, för jag har gjort ett riktigt soffkap. Elin och Johan sålde sin soffa till mig, och den fick alltså återvända till sin gamla lägenhet. Både praktiskt och trevligt!

Sitter i soffan och äter en nedräkningspralin. Jag har nämligen fått en ask med fina chokladpraliner av J som är tänkt att räcka lagom till jag o brorsan sticker. En om dan gör kroppen (tja, själen) glad!

2 kommentarer:

Elle sa...

Hejhå! välkommen i bloggvärlden!
En pralin om dan... att du har karaktär nog att inte tjuväta flera åt gången! ;)

Anki Banki sa...

Tack!! :-) Känns lite kul, men jag har ingen aning om hur en del (de flesta) grejer fungerar. Övar.

Hehe, där kanske kanske finns några extra praliner för dagar med sviktande karaktär...